Αν ζούσε ο Νίκος Αντύπας, πιθανόν, να έφευγα και πιο νωρίς, αλλά αφού δε ζούσε θεώρησα ότι έπρεπε να τηρήσω αυτό που είχαμε συμφωνήσει, έστω κι αν τυπικά δε με δέσμευε τίποτα... Έτσι, ενώ ήμουν ελεύθερος, έμεινα δυόμισι χρόνια ακόμα.
Μετά τους είπα ότι "δεν έχω κανένα πρόβλημα, 20 χρόνια ωραία περάσαμε, αλλά κάπου θέλω ν' αλλάξω περιβάλλον, ν' αλλάξω φάτσες, να πάω κάπου αλλού".
Έτσι έφυγα και πήγα στη Μίνως. Όπου ο πρώτος δίσκος είναι... μια από τα ίδια. Ξαφνικά εκεί γίνανε διάφορα πράγματα...
Δεν κατάλαβα ούτε πώς είπα το ναι όταν μου είπαν ότι αυτά είναι τα τραγούδια, ούτε γιατί δεν είπα όχι... Όχι πως τα τραγούδια δε μου αρέσανε, αλλά... Εγώ πήγαινα να δουλέψω με τον Θεοφίλου, μου λένε με τον Μπενέτο... Δεν τον ήξερα καθόλου, δεν είχα πει ούτε καλημέρα μαζί του.
Λέω "κάτι δεν πάει καλά εδώ. Για πέταμα μ' έχουν". Είχαν ακουστεί και τόσα ότι εκεί κάνουνε, βάνουνε, δε νομίζω ότι ήταν και τόσο ευτυχής η πρώτη συνεργασία. Δεν πρόλαβα να πάω και σκεφτόμουν να φύγω... Είχε κουραστεί ο λαιμός μου πάρα πολύ.
Έπρεπε να ξεκουραστώ. Κάτι που δεν έκανα. Μου παρουσιάστηκε πάνω στη δουλειά. Δε γινότανε να σταματήσω. Τα καλά του επαγγέλματος. Όταν είσαι επώνυμος δεν μπορείς να πεις σταματάω για δυο μήνες, γιατί αυτό σημαίνει και κλείσιμο του μαγαζιού.
Κι αυτό έχει μύρια προβλήματα. Άντε υπομονή να κάνω αυτό, να κάνω εκείνο για να περάσει η σεζόν. Δούλευα στα "Παλιά Δειλινά". Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να βγαίνεις να τραγουδήσεις, να θες να κάνεις κάποια πράγματα και να μην μπορείς. Άλλα να κάνεις κι αλλιώς να σου βγαίνουνε. Είναι τραγικό... Τελειώνει η σεζόν, ξεκουράζομαι, κάνω θεραπεία και κάνω με τον Μουσαφίρη το δίσκο με το "Χιονάνθρωπο".
Επειδή δε δούλευα και ήμουν ξεκούραστος μπόρεσα και τον έκανα. Αλλά υπήρχε πρόβλημα. Πήγαινα κι έκανα ένα τραγούδι την ημέρα. Ταλαιπωρήθηκα αρκετά για να κάνω αυτόν το δίσκο και όταν τελείωσε πήγα κατευθείαν για εγχείριση... Μετά έρχεται ένας ακόμα δίσκος με τον Παπαβασιλείου. Δεν ξέρω πώς την είδα κι εγώ, έτσι και τα τραγούδια τα παίξαμε με ηλεκτρονικά. Το θέμα είναι ότι στο στούντιο μου άρεσε. Μάλιστα το είδα "γιατί δεν το 'κανα τόσο καιρό;" Μετά με το που πήρα το δείγμα του δίσκου και πάω σπίτι να το ακούσω χτυπιέμαι και λέω "Τι έκανα;" Αργά για να σταματήσει όμως... Mπορεί να απογοητεύτηκα στην αρxή που μου πρότειναν τον Mπενέτο για παραγωγό, αλλά ουσιαστικά με τον Mπενέτο εγώ καταλαβαίνω τι πάει να πει παραγωγός.
Mέxρι τότε νόμιzα ότι ο παραγωγός αποτελεί μια καθαρά τυπική διαδικασία, έρxεται στο στούντιο για να υπογράφει τα xαρτιά... Kατά τ' άλλα εγώ έψαxνα τα τραγούδια, εγώ φρόντιzα. Mε εξαίρεση τον "Άγιο Φεβρουάριο" και τα "Συναξάρια" που είπα πώς έγιναν και όντως δούλεψε πολύ γι' αυτά ο Φίλιππος Παπαθεοδώρου... Σιγά-σιγά γινόμαστε φίλοι με τον Hλία - δέσαμε και σαν άνθρωποι - και κάνουμε τον ένα δίσκο μετά τον άλλο. O δίσκος με τον Nικολόπουλο και τον Λευτέρη Παπαδόπουλο είναι μια δουλειά που ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί δεν πήγε. Eίxε πολύ ωραία τραγούδια... Aκόμα δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα, να πω "αυτό το λάθος κάναμε". Θα μου πεις, αν βρεθεί ο άνθρωπος που θα λέει ότι έφταιξε αυτό ή εκείνο, θα γίνει και ο πιο... πλούσιος στον κόσμο... Mε παίρνει τηλέφωνο ο
Hλίας και μου λέει να πάμε στο κυπριακό εστιατόριο "Oθέλλος".
Πάμε εκεί και xωρίς πιάνο, xωρίς τίποτα ο Tόκας μου σφυρίzει και μου xτυπάει στο τραπέzι τραγούδια από την "Eθνική μας μοναξιά". Δεν είναι ό,τι καλύτερο να ακούσεις να παίzει έτσι τραγούδια ο Tόκας. Tα παίzει και τα τραγουδάει όλα ίδια.
Δεν ξέρεις αν είναι zειμπέκικο ή xασάπικο. Λες "θα κάνω ένα δίσκο και θα' ναι ένα τραγούδι;" (γέλια) Aυτός μου' παιzε το "Σ' αναzητώ στη Σαλονίκη" και εγώ είxα κολλήσει στο "Mια στάση εδώ". Γενικά όμως, μου άρεσαν τα τραγούδια. Xρόνια τον ήξερα τον Tόκα και λέγαμε να κάνουμε δουλειά μαzί. Ξεκινάμε και κάνουμε το δίσκο...
Tο τραγούδι "H εθνική μας μοναξιά" το ολοκληρώνει ο Mάριος όταν είμαστε στη μείξη για τα άλλα. Γίνεται μια φασαρία τότε γιατί σε μας άρεσε ο τίτλοσ "H εθνική μας μοναξιά", ενώ οι άλλοι τον βλέπανε "ποιητικό", "δύσκολο". Eυτυxώς, ο Hλίας άμα θέλει περνάει κάποια πράγματα τελείως... δημοκρατικά: "Aυτό είναι και τέλειωσε".
Tον Σπανό τον ξέρω από τα xρόνια των μπουάτ. Πάντα λέγαμε να κάνουμε τραγούδια, αλλά από τη μια η αδιαφορία της εταιρείας να πάει εκεί ένας άλλος συνθέτης, από την άλλη ο Γιάννης που ήταν πάντα δεσμευμένος κάπου, ποτέ δε γινόταν...
Kάναμε παρέα, βγαίναμε, αλλά από δουλειά μόνο ένα μικρό δισκάκι στην αρxή... Eίναι κι εκείνος ο γνωστός Γιάννης ο τεμπέλης, ο "βαριέμαι"... (γέλια) φτάσαμε στο 1993 για να κάνουμε ένα δίσκο μαzί. Mε στιxουργό τον Φίλιππο Γράψα πάλι που για μένα είναι ό,τι καλύτερο έxει βγει τελευταία στο θέμα του στίxου.
Aυτό το παλικαρίσιο, αυτή η λεβεντιά που διαθέτει, εμένα μου αρέσει... Kι έτσι έρxεται και ο δεύτερος δίσκος με τον Mάριο Tόκα. Eυτυxώς, εδώ ήταν πιο συγκεκριμένα τα πράγματα. Nα φανταστείς ότι από την πρώτη μέρα που πάμε στον Tόκα ν' ακούσουμε τραγούδια, μας παίzει δέκα από τα οποία τα οxτώ μπήκαν στο δίσκο.
Tο να έxει ο Tόκας έτοιμα δέκα τραγούδια μαzί, είναι για το βιβλίο Γκίνες... Tο Δεκέμβρη του '91 παντρεύομαι για δεύτερη φορά ύστερα από σxέση τριών ετών και γνωριμία τεσσάρων.
Καπως ετσι περιγραφι τη ζωη του σε συνεντευξη στο περιοδικο TV Zapping ο Δημητρης Μητροπανος, καπως ετσι τον γνωρισαμε, μεσα από τα τραγουδια που μοναδικα ερμηνευσε!
Βασίλης Τσούγκαρης
tsougarisgnomi@gmail.com
Ενας νέος χώρος στο διαδίκτυο που θα ασχοληθεί με την μουσική, το θέατρο,το καλό βιβλίο, δηλαδή ότι έχει σχέση με τον Πολιτισμό!
Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013
Η Yasmin Levy έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής στις 20 Απριλίου για μία μοναδική συναυλία
Η Yasmin Levy
στο Μέγαρο Μουσικής για μία μοναδική συναυλία
Σάββατο 20 Απριλίου 2013
Η προπώληση εισιτηρίων αρχίζει στις: 20 Μαρτίου 2013
Η Yasmin Levy,
γνωστή και ως ιέρεια της σεφαραδίτικης μουσικής, επιστρέφει μετά από
δύο χρόνια στην Αθήνα για μία και μοναδική συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής, στις 20 Απριλίου.
Γεννημένη στην Ιερουσαλήμ, η Yasmin Levy, θεωρείται σήμερα μία από τις σπουδαιότερες ερμηνεύτριες των Ladino και
Σεφαραδίτικων τραγουδιών. Οι έντονες επιρροές της Ισπανικής και
Τουρκικής μουσικής έχουν γίνει το χαρακτηριστικό γνώρισμα της ερμηνείας
της των Ladino τραγουδιών,
οδηγώντας τα σε μία ολοκληρωτικά διαφορετική κατεύθυνση. Έχει ήδη
ταξιδέψει σε ολόκληρη την Ευρώπη, την Τουρκία, το Ισραήλ, αλλά και τις
Ηνωμένες Πολιτείες, παρασύροντας το κοινό σε ένα ιδιαίτερο μουσικό
ταξίδι, σε ένα ξεχωριστό είδος μουσικής, τη σεφαραδίτικη, που μετρά
περισσότερα από 500 χρόνια ιστορίας.
Η εμφάνισή της προβάλλει μία μοναδική ιδέα, συνενώνοντας δύο κόσμους με μεγάλη σπουδαιότητα για την Yasmin. Γι αυτό το νέο project, η Yasmin παίρνει το πάθος του flamenco,
που τόσο πολύ λατρεύει και το ‘συμπληρώνει’ με την συναισθηματική
προσέγγιση του κόσμου των προγόνων της, αυτήν της Τούρκικης μουσικής.
Κάποια επιπρόσθετα στοιχεία προβάλλονται επίσης -όπως η ερμηνεία στο
κλασσικό Περσικό κομμάτι ‘Soghati’/Recuerdo’- αλλά είναι αυτό το fusion της κιθάρας flamenco,
που εξωραΐζεται με τον πλούσιο ήχο των Τουρκικών εγχόρδων, και μικρούς
υπαινιγμούς Κουβανέζικου, και όχι μόνο, πιάνου, που θα συνδυαστούν για
να δώσουν μία ολοκληρωτικά νέα αίσθηση σε αυτή την εμφάνιση.
Αυτή τη φορά, η Yasmin θα ερμηνεύσει κομμάτια από τον πρόσφατο δίσκο της ‘Libertad’, παλιότερα αγαπημένα τραγούδια καθώς και παραδοσιακά κομμάτια της Μεσογείου που αγαπάει ιδιαίτερα.
Yasmin Levy | 20 Απριλίου στο Μέγαρο Μουσικής.
Ετοιμαστείτε να υποδεχτείτε μία μεγάλη ερμηνεύτρια.
Info:
Προπώληση εισιτηρίων: ξεκινάει στις 20/3/13 στα ταμεία του Μεγάρου Αθηνών
Τιμή εισιτηρίων:
ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ & ΑΜΕΑ& ΑΝΕΡΓΩΝ : 15E
Γ ΖΩΝΗ: 25E
Β ΖΩΝΗ: 30E
Α ΖΩΝΗ: 45E
ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗ : 60E
Ώρα έναρξης: 21:00
Opening Act: tba
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ ΜΑΝΤΑ "...ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ 'ΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ..."
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΑΝΤΑ
«…το πρώτο πράγμα που ’κανε ο Θεός είναι το ταξίδι…»
Το βλέμμα του Οδυσσέα του Θόδωρου Αγγελόπουλου
Ημερολόγιο γυρισμάτων
Όλο το γοητευτικό παρασκήνιο της ταινίας Το βλέμμα του Οδυσσέα, η προσωπικότητα του πληθωρικού σκηνοθέτη, καθώς επίσης και η περιπέτεια όλου του ανθρώπινου δυναμικού,
αποτυπώνονται στα ημερολόγια που κρατούσε η Μαργαρίτα Μαντά ως βοηθός σκηνοθέτη, στη διάρκεια των γυρισμάτων.
Ο IANOS και οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου της Μαργαρίτας Μαντά
«…ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ‘ΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ…»
Το βλέμμα του Οδυσσέα του Θόδωρου Αγγελόπουλου
Ημερολόγιο Γυρισμάτων
την Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013, στις 8 μ.μ.,στο βιβλιοπωλείο IANOS (Σταδίου 24, Αθήνα).
Με αφορμή το βιβλίο η συγγραφέας συνομιλεί με την ηθοποιό Μάνια Παπαδημητρίου,
τον παραγωγό Κώστα Λαμπρόπουλο και τους σκηνοθέτες Άγγελο Φραντζή και Στρατή Βουγιούκα.
«…το πρώτο πράγμα που ’κανε ο Θεός είναι το ταξίδι…»
Το βλέμμα του Οδυσσέα του Θόδωρου Αγγελόπουλου
Ημερολόγιο γυρισμάτων
Όλο το γοητευτικό παρασκήνιο της ταινίας Το βλέμμα του Οδυσσέα, η προσωπικότητα του πληθωρικού σκηνοθέτη, καθώς επίσης και η περιπέτεια όλου του ανθρώπινου δυναμικού,
αποτυπώνονται στα ημερολόγια που κρατούσε η Μαργαρίτα Μαντά ως βοηθός σκηνοθέτη, στη διάρκεια των γυρισμάτων.
Ο IANOS και οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου της Μαργαρίτας Μαντά
«…ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ‘ΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ…»
Το βλέμμα του Οδυσσέα του Θόδωρου Αγγελόπουλου
Ημερολόγιο Γυρισμάτων
την Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013, στις 8 μ.μ.,στο βιβλιοπωλείο IANOS (Σταδίου 24, Αθήνα).
Με αφορμή το βιβλίο η συγγραφέας συνομιλεί με την ηθοποιό Μάνια Παπαδημητρίου,
τον παραγωγό Κώστα Λαμπρόπουλο και τους σκηνοθέτες Άγγελο Φραντζή και Στρατή Βουγιούκα.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΑ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΚΛΟΥΖ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Γίργκεν Μπανσέρους
ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΚΛΟΥΖ
Το να είσαι ένας μικρός ντετέκτιβ δεν είναι καθόλου εύκολο, καθώς πρέπει να διαθέτεις αυξημένη παρατηρητικότητα, ορθή αντίληψη, καλή μνήμη, ένστικτο, φαντασία και πάνω από όλα διάθεση για παιχνίδι!!!
Πώς αλλιώς να εξιχνιάσεις σκοτεινά μυστήρια, αν δεν είσαι σε θέση να λύσεις πολύπλοκους γρίφους!!!
Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ σας συστήνουν τον ανεπανάληπτο ντετέκτιβ Κλουζ και σας προσκαλούν να τον γνωρίσετε το Σάββατο, 2 Μαρτίου 2013, στις 12 το μεσημέρι, στον ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ (Ιπποκράτους 118, Αθήνα).
Ακολουθώντας τα ίχνη του Κλουζ και με τη βοήθεια του εμψυχωτή Γιώργου Λυμπέρη θα παρουσιάσουμε τα δεδομένα, θα παραθέσουμε τα στοιχεία,θα καταλήξουμε σε υπόπτους και θα εξιχνιάσουμε το δικό μας «αστυνομικό μυστήριο».
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ!
Στο τέλος της εκδήλωσης δύο τυχεροί θα κερδίσουν ένα από τα βιβλία της σειράς!
Σε όλα τα παιδιά που θα συμμετάσχουν θα δοθούν δωράκια.
ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΚΛΟΥΖ
Το να είσαι ένας μικρός ντετέκτιβ δεν είναι καθόλου εύκολο, καθώς πρέπει να διαθέτεις αυξημένη παρατηρητικότητα, ορθή αντίληψη, καλή μνήμη, ένστικτο, φαντασία και πάνω από όλα διάθεση για παιχνίδι!!!
Πώς αλλιώς να εξιχνιάσεις σκοτεινά μυστήρια, αν δεν είσαι σε θέση να λύσεις πολύπλοκους γρίφους!!!
Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ σας συστήνουν τον ανεπανάληπτο ντετέκτιβ Κλουζ και σας προσκαλούν να τον γνωρίσετε το Σάββατο, 2 Μαρτίου 2013, στις 12 το μεσημέρι, στον ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ (Ιπποκράτους 118, Αθήνα).
Ακολουθώντας τα ίχνη του Κλουζ και με τη βοήθεια του εμψυχωτή Γιώργου Λυμπέρη θα παρουσιάσουμε τα δεδομένα, θα παραθέσουμε τα στοιχεία,θα καταλήξουμε σε υπόπτους και θα εξιχνιάσουμε το δικό μας «αστυνομικό μυστήριο».
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ!
Στο τέλος της εκδήλωσης δύο τυχεροί θα κερδίσουν ένα από τα βιβλία της σειράς!
Σε όλα τα παιδιά που θα συμμετάσχουν θα δοθούν δωράκια.
Λόγος και Αντίλογος
Κυκλοφόρησε το 17ο τεύχος του ηλεκτρονικού περιοδικού «Λόγος και Αντίλογος».
Περιέχει τα εξής άρθρα:
-ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ; ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ
Γεώργιος Α. Ξενής
-ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΗΣΑΪΑ του Αλβέρτου Νοκ, μετάφραση, κριτικός σχολιασμός:
Ευάγγελος Γερονικόλας
- ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΣ
Ιωάννης Β. Ζάχος
- ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΥ, ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗ ΚΑΙ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΕΦΕΡΗ
Ειρήνη Αρτέμη
Η διεύθυνση του δικτυακού τόπου είναι: http://users.sch.gr/amalsk/ ενώ η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι: 2010logos@gmail.com
Περιέχει τα εξής άρθρα:
-ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ; ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ
Γεώργιος Α. Ξενής
-ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΗΣΑΪΑ του Αλβέρτου Νοκ, μετάφραση, κριτικός σχολιασμός:
Ευάγγελος Γερονικόλας
- ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΣ
Ιωάννης Β. Ζάχος
- ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΥ, ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗ ΚΑΙ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΕΦΕΡΗ
Ειρήνη Αρτέμη
Η διεύθυνση του δικτυακού τόπου είναι: http://users.sch.gr/amalsk/ ενώ η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι: 2010logos@gmail.com
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)