Ενας νέος χώρος στο διαδίκτυο που θα ασχοληθεί με την μουσική, το θέατρο,το καλό βιβλίο, δηλαδή ότι έχει σχέση με τον Πολιτισμό!
Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012
Insenso του Δημήτρη Δημητριάδη, Θέατρο Όρα από 27/10
INSENSO
του Δημήτρη Δημητριάδη από την ANGELUS NOVUS στο Studio Όρα
Σε σκηνοθεσία Δαμιανού Κωνσταντινίδη και από την ομάδα Angelus Novus, ανεβαίνει από τις 27 Οκτωβρίου 2012, το θεατρικό έργο του Δημήτρη Δημητριάδη Insenso, εγκαινιάζοντας τον δεύτερο χώρο του Θεάτρου ΌΡΑ, το Studio ΌΡΑ.
Ο παθιασμένος μονόλογος, «όπερα χωρίς μουσική», αλλά και δοκίμιο πάνω στον έρωτα, που είναι το Insenso, ήδη απ’ τον τίτλο του δηλώνει αυτή την παραφορά σώματος και αισθήσεων, λογικού και λόγου, που το χαρακτηρίζει. Η λέξη είναι επινοημένη από το γαλλικό insensé (άφρων, παράφρων, παράλογος, παράδοξος) και παραπέμπει στην πηγή έμπνευσης του συγγραφέα, στην ταινία του Λουκίνο Βισκόντι Senso (αίσθηση) και ειδικά το τέλος της, όταν κόμισα Λίβια Σερπιέρι καταγγέλλει τον εραστή της, αυστριακό αξιωματικό Φραντς Μάλερ που την πρόδωσε για μια άλλη γυναίκα, ως λιποτάκτη, πράγμα που επισύρει την θανάτωσή του στο εκτελεστικό απόσπασμα.
Στο Insenso, η κόμισα συνεχίζει να ζει. Διασχίζει τους αιώνες, μη μπορώντας να πεθάνει, απελπισμένη, όχι γιατί πρόδωσε τον εραστή της, αλλά γιατί δεν τον σκότωσε με τα ίδια της τα χέρια, πράξη με την οποία, όπως πιστεύει, θα της ανήκε ολοκληρωτικά.
«Εκείνο που κάνει τον άνθρωπο, άνθρωπο», γράφει η θεατρολόγος Δήμητρα Κονδυλάκη στο επίμετρο του έργου, «είναι η αναπνοή του δίπλα σ' έναν άλλο άνθρωπο. Σ' έναν άνθρωπο που τον ποθεί. […] Η Λίβια Σερπιέρι βυθίζεται στο ακρότατο σημείο του ανθρώπου για να περάσει στην άλλη όχθη. Εκεί όπου το δύο γίνεται ένα, εκεί όπου ακόμη και τα ίδια τα φύλα υποχωρούν, εκεί όπου δεν υπάρχει άρρεν και θήλυ [...]»
Ακολουθώντας αυτή την οπτική, καθώς και την υπόδειξη του ίδιου του συγγραφέα ότι «τον ρόλο της κόμισσας Λίβιας Σερπιέρι θα μπορούσε, ίσως και θα έπρεπε να επιδιωχθεί, να τον υποδυθεί και ο Φραντς Μάλερ», η σκηνοθεσία του Δαμιανού Κωνσταντινίδη αναθέτει αυτόν τον μονόλογο σ’ έναν νεαρό άνδρα ηθοποιό (Αναστάσης Δ. Ροϊλός) και τον τοποθετεί σ’ έναν απροσδιόριστο γυμνό σκηνικό χώρο, βυθισμένο στη νύχτα των αιώνων μοναξιάς της κόμισσας, στη νύχτα των σωμάτων.
Ταυτότητα της παράστασης
Συγγραφέας: Δημήτρης Δημητριάδης Σκηνοθεσία: Δαμιανός Κωνσταντινίδης Κοστούμι-φωτισμοί: Έλενα Κώτση με τη βοήθεια του Απόστολου Αποστολίδη Επιμέλεια κίνησης: όλη η ομάδα με τη βοήθεια της Ελίζας Γκιλιοπούλου Μακιγιάζ: Μελίνα Γλαντζή Βίντεο: Κώστας Καρύδας Κατασκευή κοστουμιού: Φούλη Βουτσά Ερμηνεία: Αναστάσης Δ. Ροϊλός
Info
Πρεμιέρα: 27 Οκτωβρίου 2012
Χώρος: Studio Όρα, Αντωνίου Καμάρα 3 και Τσιμισκή (έναντι Χ.Α.Ν.Θ.)
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Σάββατο & Κυριακή στις 21:30
Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά, χωρίς διάλειμμα
Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό: 10 ευρώ, Φοιτητικό/Ομαδικό/ΟΛΜΕ: 8 ευρώ, ΟΑΕΔ/ατέλεια: 5 ευρώ
Κρατήσεις: τηλ. 2310 232799 begin_of_the_skype_highlighting
του Δημήτρη Δημητριάδη από την ANGELUS NOVUS στο Studio Όρα
Σε σκηνοθεσία Δαμιανού Κωνσταντινίδη και από την ομάδα Angelus Novus, ανεβαίνει από τις 27 Οκτωβρίου 2012, το θεατρικό έργο του Δημήτρη Δημητριάδη Insenso, εγκαινιάζοντας τον δεύτερο χώρο του Θεάτρου ΌΡΑ, το Studio ΌΡΑ.
Ο παθιασμένος μονόλογος, «όπερα χωρίς μουσική», αλλά και δοκίμιο πάνω στον έρωτα, που είναι το Insenso, ήδη απ’ τον τίτλο του δηλώνει αυτή την παραφορά σώματος και αισθήσεων, λογικού και λόγου, που το χαρακτηρίζει. Η λέξη είναι επινοημένη από το γαλλικό insensé (άφρων, παράφρων, παράλογος, παράδοξος) και παραπέμπει στην πηγή έμπνευσης του συγγραφέα, στην ταινία του Λουκίνο Βισκόντι Senso (αίσθηση) και ειδικά το τέλος της, όταν κόμισα Λίβια Σερπιέρι καταγγέλλει τον εραστή της, αυστριακό αξιωματικό Φραντς Μάλερ που την πρόδωσε για μια άλλη γυναίκα, ως λιποτάκτη, πράγμα που επισύρει την θανάτωσή του στο εκτελεστικό απόσπασμα.
Στο Insenso, η κόμισα συνεχίζει να ζει. Διασχίζει τους αιώνες, μη μπορώντας να πεθάνει, απελπισμένη, όχι γιατί πρόδωσε τον εραστή της, αλλά γιατί δεν τον σκότωσε με τα ίδια της τα χέρια, πράξη με την οποία, όπως πιστεύει, θα της ανήκε ολοκληρωτικά.
«Εκείνο που κάνει τον άνθρωπο, άνθρωπο», γράφει η θεατρολόγος Δήμητρα Κονδυλάκη στο επίμετρο του έργου, «είναι η αναπνοή του δίπλα σ' έναν άλλο άνθρωπο. Σ' έναν άνθρωπο που τον ποθεί. […] Η Λίβια Σερπιέρι βυθίζεται στο ακρότατο σημείο του ανθρώπου για να περάσει στην άλλη όχθη. Εκεί όπου το δύο γίνεται ένα, εκεί όπου ακόμη και τα ίδια τα φύλα υποχωρούν, εκεί όπου δεν υπάρχει άρρεν και θήλυ [...]»
Ακολουθώντας αυτή την οπτική, καθώς και την υπόδειξη του ίδιου του συγγραφέα ότι «τον ρόλο της κόμισσας Λίβιας Σερπιέρι θα μπορούσε, ίσως και θα έπρεπε να επιδιωχθεί, να τον υποδυθεί και ο Φραντς Μάλερ», η σκηνοθεσία του Δαμιανού Κωνσταντινίδη αναθέτει αυτόν τον μονόλογο σ’ έναν νεαρό άνδρα ηθοποιό (Αναστάσης Δ. Ροϊλός) και τον τοποθετεί σ’ έναν απροσδιόριστο γυμνό σκηνικό χώρο, βυθισμένο στη νύχτα των αιώνων μοναξιάς της κόμισσας, στη νύχτα των σωμάτων.
Ταυτότητα της παράστασης
Συγγραφέας: Δημήτρης Δημητριάδης Σκηνοθεσία: Δαμιανός Κωνσταντινίδης Κοστούμι-φωτισμοί: Έλενα Κώτση με τη βοήθεια του Απόστολου Αποστολίδη Επιμέλεια κίνησης: όλη η ομάδα με τη βοήθεια της Ελίζας Γκιλιοπούλου Μακιγιάζ: Μελίνα Γλαντζή Βίντεο: Κώστας Καρύδας Κατασκευή κοστουμιού: Φούλη Βουτσά Ερμηνεία: Αναστάσης Δ. Ροϊλός
Info
Πρεμιέρα: 27 Οκτωβρίου 2012
Χώρος: Studio Όρα, Αντωνίου Καμάρα 3 και Τσιμισκή (έναντι Χ.Α.Ν.Θ.)
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Σάββατο & Κυριακή στις 21:30
Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά, χωρίς διάλειμμα
Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό: 10 ευρώ, Φοιτητικό/Ομαδικό/ΟΛΜΕ: 8 ευρώ, ΟΑΕΔ/ατέλεια: 5 ευρώ
Κρατήσεις: τηλ. 2310 232799 begin_of_the_skype_highlighting
Performing Arts Management 2013
Performing Arts Management Today
December 17 - 21, 2013
at Retzhof Castle Educational Institute
in Leitring bei Leibnitz, Austria!
December 17 - 21, 2013
at Retzhof Castle Educational Institute
in Leitring bei Leibnitz, Austria!
"Performing
Arts Management Today" is the professional conference open to arts managers,
arts administrators, arts management educators and consultants, arts
entrepreneurs, fundraisers,
producers, arts agents and talent managers
working in various artistic disciplines from all over the world
interested
in the research of topical questions and processes in contemporary performing
arts administration and training.
The
conference meeting is a great opportunity to
meet potential collaborators and partners -
performers from different creative genres and techniques, actors, dancers,
directors, choreographers, musicians;
casting directors,
artists, authors, theatre managers,
festival organizers and arts publishers from different
countries.
The
main tasks of the conference are to gain important insights into today's best
management strategies for arts and cultural organizations of various sizes and
scale, to consider relevant questions in contemporary arts management education
and training, to establish new contacts, to exchange experiences with colleagues
from different countries and to lay the foundation for future networking and
collaboration.
The conference working language is English.
You are welcome to take part in the conference as
a Speaker, Presenter, Participant, Observer!At the moment the conference is accepting
presentation proposals!
Presentation formats:
reading/lecture, paper presentation, practical workshop/master class,
video/photo demonstration, other way of demonstration offered by
Speaker/Presenter can be considered. Submission guidelines and practical details: http://www.iugte.com/ projects/ performingartsmanagement
Welcome to our Photo Gallery http://picasaweb. google.com/globtheatre
and Facebook page http://www.facebook.com/ iugte
and Facebook page http://www.facebook.com/
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)