Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗΣ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Μια μεγάλη μορφή, ένας ηθοποιός που πολλοί τον χρησιμοποιούν ως πρότυπο!
Πολλοί φίλοι μου ζήτησαν να κάνω ένα αφιέρωμα στον Βασίλη Λογοθετίδη.
Έψαξα λοιπόν, και να τι βρήκα.
Ο Λογοθετίδης γεννήθηκε το 1898 στο Μυριόφυτο της Ανατολικής Θράκης, αλλά από νήπιο εγκαταστάθηκε με τους γονείς του στην Κωνσταντινούπολη.

Σπούδασε και αποφοίτησε από το περίφημο Ζωγράφειο Γυμνάσιο της Πόλης (1915). Η πολίτικη καταγωγή του και η πολίτικη κουλτούρα του, κοινή με πολλών σημαντικών πνευματικών ανθρώπων που σημάδεψαν αργότερα την «επαρχιώτικη» ελληνική πρωτεύουσα, με την ευγένεια των τρόπων, την ευρωπαϊκή κατάρτιση και την ανατολίτικη μακροθυμία και ανεκτικότητα, τον χαρακτήριζαν έως το τέλος της ζωής του.
Άνθρωπος με χαμηλό προφίλ, χαριτωμένος, με βαθιά ανθρωπιστική μόρφωση αλλά και με συντηρητικά ήθη, μετρημένος και συγκρατημένος στις πολιτικές του πεποιθήσεις, συναισθηματικά κλειστός, ερωτικά κρυψίνους, χωρίς έντονη κοινωνική ή κοσμική ζωή, αλλά με ενεργό δράση στα καλλιτεχνικά πράγματα, αφού πρωτοστατούσε και προήδρευε σε σωματεία του θιασαρχικού κλάδου, συμμετείχε στις ζυμώσεις για τα οικονομικά του θεάτρου, φίλος του Κωνσταντίνου Καραμανλή, όπως και άλλοι θεατράνθρωποι της γενιάς του, βοήθησε τον τότε πρωθυπουργό να κατανοήσει την οικονομική κρίση του θεάτρου και τον ώθησε στη δημιουργία του θεσμού των εργασιακών εισιτηρίων και τη σταδιακή μείωση του φόρου δημόσιων θεαμάτων.
Ο Λογοθετίδης, εξάλλου, υπήρξε ο πρώτος πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου.  

Ως βέρος Πολίτης μιλούσε θαυμάσια γαλλικά, αλλά τα τελευταία χρόνια της ζωής του τον είλκυσε η θεατρική Αμερική και συχνά το θέρος επισκεπτόταν τη μεγάλη υπερατλαντική χώρα και ενημερωνόταν καλλιτεχνικά από την κίνηση του Μπροντγουαίη.
Πολλές φορές μάλιστα παρουσίασε με τον θίασό του νεοελληνικά έργα του ρεπερτορίου του στους ομογενείς της Β. Αμερικής.
Η πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο έγινε στην Κωνσταντινούπολη το 1915 σε ερασιτεχνική παράσταση.
Γνωρίζουμε σήμερα, χάρη και στις πολύτιμες έρευνες της Χρυσ. Βασιλάκου, πως η Πόλη είχε μια έντονη θεατρική δράση.
Κοσμοπολίτικη πρωτεύουσα, με το ένα πόδι στην Ανατολή και το άλλο στη Δύση, «έβλεπε» θέατρο κυρίως γαλλικό (η γλώσσα των διανοουμένων της Τουρκίας αλλά και των Ελλήνων, των Αρμενίων, των Εβραίων πριν από τον γερμανισμό των νεοτούρκων και του Κεμάλ ήταν η γαλλική) αλλά και ελληνικό, αφού η Πόλη ήταν μαζί με την Αλεξάνδρεια και τη Σμύρνη οι καλύτερες «πιάτσες», κατά τις χειμερινές περιοδείες των ελληνικών θιάσων.
Ο Ταβουλάρης, ο Παντόπουλος, ο Δημήτριος Κοτοπούλης, η Μαρίκα, η Κυβέλη, η Παρασκευοπούλου, ακόμη και ο Χρηστομάνος επισκέπτονταν υποχρεωτικά τον Ελληνισμό της Πόλης, αλλά είχαν και πολυεθνικό κοινό.
Ο Λογοθετίδης ανδρώθηκε σε μία από τις πλέον εύφορες περιόδους αυτής της θεατρικής άνοιξης.
Από την ερασιτεχνική εκείνη πρώτη του εμφάνιση έγινε γνωστός και ωθήθηκε, χωρίς περιστροφές ή εμπόδια, προς το επαγγελματικό θέατρο.
Εγκαθίσταται στην Αθήνα το 1918 και την άλλη χρονιά, μόλις 22 ετών, εντάσσεται ως ηθοποιός στον θίασο της Μαρίκας Κοτοπούλη.
Είναι η εποχή που η Μαρίκα συγκροτεί με σοβαρά κριτήρια και υψηλό επαγγελματικό ήθος τον θίασό της.
Έχοντας δίπλα της συχνά τον Βεάκη, τον Παντελή Χορν, τον Μελά, τον Ξενόπουλο, σκηνοθέτη τον δάσκαλό της από το Βασιλικόν Θωμά Οικονόμου, γύρω της αυτά τα χρόνια επωάζει τις πλέον σημαντικές προσωπικότητες που έμελλε να δημιουργήσουν τη μεσοπολεμική και μεταπολεμική μας θεατρική ιστορία· Κατίνα Παξινού, Αλέξης Μινωτής, Δημήτρης Ροντήρης, Ελένη Χαλκούση.
Μέσα σ' αυτό το πνευματικό θεατρικό κλίμα ο Λογοθετίδης αναπτύσσει το τάλαντό του.
Κατ' αρχάς δεν ειδικεύεται σε κωμικούς ρόλους.
Τον βρίσκουμε στις διανομές να παίζει ποικίλα πρόσωπα, ακόμη και τραγικά. Πάντως, με την πάροδο του χρόνου, το άσφαλτο ένστικτο της Μαρίκας διακρίνει την κωμική στόφα του μικροκαμωμένου αυτού ηθοποιού.
Διακρίνει πως το εύπλαστο πρόσωπό του, η κατασκευή της μύτης του, οι χειρονομίες του και οι σκηνικές του αντιδράσεις απηχούσαν μια γελοιογραφική αποτύπωση της ζωής και των κοινωνικών συμπεριφορών.
Από το 1919 έως το 1935 είναι αφοσιωμένος εταίρος του θιάσου της Κοτοπούλη.
Αν πρέπει κανείς να σταματήσει σε κάποιες προσωπικές επιτεύξεις που κύρωσαν το ταλέντο του και τον κατέστησαν κυριαρχούσα μορφή στον χώρο της κωμωδίας, πλάι στους ευδοκιμούντες τότε κωμικούς, τον Λεπενιώτη, τον Μαμία, τον Νέζερ και τον σημαντικότατο αντίπαλό του, τον Βασίλη Αργυρόπουλο, θα θυμίσουμε τον Πεισθέταιρο των «Ορνίθων» του Αριστοφάνη και τις σαιξπηρικές του δάφνες με το «Όπως αγαπάτε» ή ακόμη τον μοντερνικό του θρίαμβο, όταν έπαιξε την «Πιο χαρούμενη ώρα» του Σαρόγιαν.
Στην καθαρή όμως σύγχρονη κωμωδία διέπρεψε, όταν έπαιξε τον αριστουργηματικό «Δόκτορα Κνοκ» στην ομώνυμη σάτιρα για την ιατρική του Ζυλ Ρομαίν.
Στο έργο αυτό του δόθηκε η ευκαιρία να ξεδιπλώσει τα φαρσικά του προσόντα, τον καταιγιστικό ρυθμό και την απότομη αλλαγή συναισθηματικών καταστάσεων, αλλά όλα αυτά ενταγμένα μέσα στο ύφος της κωμωδίας ηθών.
Στην ανελέητη σάτιρα του Ρομαίν ο Λογοθετίδης, οιστρηλατούμενος από έναν δαιμονιώδη, σχεδόν παράφρονα χαρακτήρα, έδειξε πως το κωμικό είναι η άλλη πλευρά του τραγικού, έδειξε πως το μεγάλο γνήσιο χιούμορ έχει να κάνει με τη μελαγχολία και συχνά την κατάθλιψη, αφού είναι κυρίως η ασπίδα που μας προστατεύει από το άλμα στον γκρεμνό της τρέλας.
Το 1935, για έναν χρόνο, ο Λογοθετίδης συνεργάστηκε με τον Κώστα Μουσούρη και την Αλίκη και αμέσως μετά επέστρεψε στην Κοτοπούλη ως καλλιτεχνικός διευθυντής του θιάσου, έως την τελική του αποχώρηση, το 1946, όταν συνεργάστηκε με την Κατερίνα.
Από το 1947 έως τον πρόωρο θάνατό του, το 1960, συγκροτούσε προσωπικούς θιάσους χειμώνα καλοκαίρι ρίχνοντας το κύριο βάρος του ρεπερτορίου στο σύγχρονο ελληνικό έργο.
Είναι αυτός που για μία περίπου δεκαετία έπαιξε τα σημαντικότερα έργα του Ψαθά, του Ρούσσου, του Τζαβέλλα, του Φωτιάδη, του Καγιά, του Σπ. Μελά (τις τελευταίες κωμωδίες) και κυρίως και κατ' εξακολούθηση τις φαρσοκωμωδίες των Σακελλάριου - Γιαννακόπουλου.
Μερικές από τις πλέον σημαντικές και για τη συμβολή τους στη συγκρότηση του κόρπους της νεοελληνικής κωμωδίας, επιτυχίες του: «Οι Γερμανοί ξανάρχονται», «Ένας ήρωας με παντούφλες», «Δεσποινίς ετών 39», «Ένα βότσαλο στη λίμνη», «Οι δικοί μας άνθρωποι», «Ο θάνατός σου η ζωή μου», «Προς Θεού μεταξύ μας», «Ένας βλάκας και μισός» του Ψαθά, «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα» του Τζαβέλλα.
Κατά καιρούς επέστρεφε και στην κλασική ξένη φάρσα.
Έτσι, π.χ., το 1954 έπαιξε με κύρος και δαιμόνιο ρυθμό «Το κορόιδο» του Φεντώ, αυτή την έξυπνη φάρσα που μετονόμασε φέτος ο Πλωρίτης «Κούκου».
Οι περισσότερες κωμωδίες που έπαιξε ο Λογοθετίδης μεταφέρθηκαν σχεδόν αυτούσιες στον κινηματογράφο και ουσιαστικά κάλυψαν την έλλειψη θεατρικής αποκέντρωσης.
Έτσι, ό,τι έβλεπαν οι Αθηναίοι τον χειμώνα, γυριζόταν ταινία το καλοκαίρι (πολλές φορές στα στούντιο του Καΐρου, όπου ο θίασος έπαιζε για τους ομογενείς της Αλεξάνδρειας) και το έβλεπε στην οθόνη όλη η Ελλάδα τον άλλο χειμώνα.
Όσοι δεν είχαν τη χαρά, την απόλαυση να δουν τον Λογοθετίδη στη σκηνή, μπορούν τώρα να μελετήσουν την τέχνη του στις πολύτιμες, τουλάχιστον για την έρευνα, πρόχειρες τεχνικά αλλά επαρκείς, κινηματογραφικές του ερμηνείες.
Η μεταπολεμική καριέρα του Λογοθετίδη, που ταυτίζεται με τη στροφή του στο νεοελληνικό δραματολόγιο, προσγράφεται με ευγνωμοσύνη στις σελίδες του θεάτρου μας.
Η φαρσοκωμωδία για πολλά χρόνια είχε συκοφαντηθεί από τη σοβαροφανή κριτική μας, ως κατώτερο είδος.
Αν όμως, όπως συχνά έχω υποστηρίξει, μετρήσει κανείς τις μεταπολεμικές πολιτικές μας συνθήκες, τους διωγμούς, τη λογοκρισία και τα σεμνότυφα ήθη, θα διαπιστώσει πως οι συγγραφείς της περιόδου 1946- 1957 (χρονιά της «Αυλής των θαυμάτων») προσπαθούσαν να βρουν τρόπους διεξόδου από τα τείχη και τις απαγορεύσεις.
Ο Λογοθετίδης κατόρθωσε να τους εμπνεύσει και εφεύραν ένα υβρίδιο, τη φαρσοκωμωδία, ένα ενδιαφέρον θεατρικό τερατίδιο, όπου η κωμωδία ηθών διατυπωνόταν με τους μηχανισμούς της φάρσας και τους καταιγιστικούς της ρυθμούς.
Ο Λογοθετίδης, με συγκροτημένο πλέον τον υποκριτικό του κώδικα, ερμήνευσε έναν κυρίως κοινωνικό τύπο, τον Έλληνα μικροαστό.
Με τον αυτοσχεδιαστικό οίστρο, με το απαράμιλλο μέτρο του, τη σημαίνουσα γλώσσα της αναγνωρίσιμης χειρονομίας, τις οικείες μάσκες που σχεδίαζε, το σταυρωτό του κοστουμάκι, τη ρεπούμπλικα, το μουστακάκι, την περούκα με τη χωρίστρα στο πλάι, τα υγρά πονηρά ματάκια, τα φιλήδονα σφιγμένα χείλη, το πηδηχτό βάδισμα και το συνεχώς καχύποπτο πλάγιο βλέμμα, ο Λογοθετίδης περιέγραψε την ποικιλία του μέσου αστού με όλες τις παραλλαγές.
Πολυμήχανο, πολυτεχνίτη και ερημοσπίτη, μισοπονηρό, μισοβλάκα, καταφερτζή και «ριγμένο», θύμα και θύτη, αχόρταγο ερωτικά και χρηματικά, σπάταλο και σπαγγοραμμένο, φαντασιόπληκτο και πληκτικό, κουτσομπόλη και σφίγγα, προσγειωμένο και πεζότατο, ριζοσπάστη και προληπτικό, γρουσούζη και γενναιόδωρο, Καραγκιόζη και Χατζηαβάτη.
Η εικόνα του Λογοθετίδη είναι ο τυπικός μέσος Έλληνας του εμφυλίου, της ανοικοδόμησης, του εκσυγρονισμού, της κατανάλωσης, της προίκας και της αντιπαροχής, των θαλασσοδανείων και των αυθαιρέτων.
Χωρίς αυτό το πλούσιο, ποικίλο σε παραλλαγές τυπολόγιο, δεν θα εύρισκε έτοιμο υλικό ο Καμπανέλλης και η γενιά που εξέθρεψε, να υψώσουν πάνω στα υγρά θεμέλια της λογοθετίδειας πινακοθήκης τον δικό τους κριτικό ρεαλισμό.
Ο Λογοθετίδης έδωσε τη σκυτάλη στον Ηλιόπουλο, στον Φωτόπουλο, στον Βουτσά, στον Κωνσταντάρα, τον Παπαγιαννόπουλο και εκείνοι στους πλέον υποψιασμένους, στον Θανάση Παπαγεωργίου, στον Αρμένη, στον Καρακατσάνη, στον Ληναίο, στον Π. Φιλιππίδη κ.λπ.
(Από άρθρο της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ , 24-12-1999)
tsougarisgnomi@gmail.com

Εγκαίνια έκθεσης και παρουσίαση βιβλίου του καθ. Ευάγγελου Λιβιεράτου

1) «Εγκαίνια της έκθεσης - Η μετανάστευση τότε ...»
Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013
Δεκάδες ασπρόμαυρα φωτογραφικά καρέ από το κύμα της μετανάστευσης Ελλήνων στη Γερμανία, κατά τη δεκαετία του ’60, αποτυπώνουν το κλίμα της εποχής στη νέα έκθεση του Τελλογλείου Ιδρύματος Τεχνών ΑΠΘ.
Η έκθεση με τίτλο «Η μετανάστευση τότε…» που εγκαινιάζεται την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου, στις 7 το βράδυ, στο 2ο όροφο του μουσείου, συνδιοργανώνεται από το Τελλόγλειο, τον Ελληνο – Γερμανικό Πολιτιστικό Σύλλογο «DIALOGOS», τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη και θα διαρκέσει μέχρι τις 6 Μαρτίου 2013.
2) Την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου στις 8 μ.μ. θα γίνει στο αμφιθέατρο του Τελλογλείου Ιδρύματος Τεχνών Α.Π.Θ. η παρουσίαση του βιβλίου "European cartography and politics - the case of Macedonia" του Eυάγγελου Λιβιεράτου με τη συμβολή της Χρυσούλας Παλιαδέλη
Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ.
Αγ. Δημητρίου 159Α, 546 36 Θεσσαλονίκη
τηλ. 2310 991610, 2310 247111
fax. 2310 991610
www.teloglion.gr, e-mail: teloglion@teloglion.gr

solo duo trio - Δύο παραστάσεις με τον Kώστα Θεοδώρου. Στο αβγό.


"Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΤΥΧΕΡΟΠΙΤΑΣ": ΤΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΑΣ ΣΟΥΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ GEMA

Πέρσα Σούκα
Η εξαφάνιση της Τυχερόπιτας

Μυθιστόρημα για παιδιά από 7 έως 9 χρονών
Εικονογράφηση: Στάθης Πετρόπουλος
Σελ.:123, τιμή: 10 ευρώ (με ΦΠΑ)
ISBN: 978-960-6893-20-9
ΕΚΔΟΣΕΙΣ GEMA

Το ρολόι ξεκίνησε να χτυπάει δυνατά σημαίνοντας μεσάνυχτα. Νταν, νταν, νταν…
Τότε, στο δωδέκατο χτύπημα, ακούστηκε από τα υπόγεια της κουζίνας Γκουρμέ
μια απελπισμένη κραυγή: «Aααχ, συμφορά! Πωπώ τι πάθαμε!»
Όπως ήταν φυσικό, όλο το παλάτι σηκώθηκε στο πόδι.
Ποιός ήταν αυτός που φώναζε έτσι; Τι να ’χε συμβεί μέσα στη νύχτα;
Τα νέα μαθεύτηκαν γρήγορα από στόμα σε στόμα. Κάποιος είχε κλέψει την Τυχερόπιτα των Μαγισέφ κι αυτό θα τους έφερνε μεγάλη κακοτυχία.
Η βασίλισσα Μπεσαμέλα χωρίς να χάσει καιρό καλεί τον διάσημο ερευνητή Σοκολατίν Μπαλάντες να αναλάβει την δύσκολη αυτή υπόθεση. Η τύχη των Μαγισέφ, των καλύτερων μάγων της μαγειρικής βρίσκεται στα χέρια του.
Άραγε θα καταφέρει να λύσει το μυστήριο;
Η εξαφάνιση της Τυχερόπιτας είναι ένα πρωτότυπο παιδικό μυθιστόρημα με μοντέρνα γραφή και αστυνομική δράση με ένταση και συνεχείς ανατροπές. Ένα βιβλίο που κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον των αναγνωστών από την πρώτη μέχρι την τελευταία σελίδα.
Για παιδιά από 7 έως 9 χρονών.
Βιογραφικό:
Η Πέρσα Σούκα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Κατάγεται από την Άρτα και είναι κόρη του μουσικοσυνθέτη Τάκη Σούκα. Σπούδασε πιάνο και φωνητική στο Ελληνικό Ωδείο και είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής Αθηνών Γιώργου Θεοδοσιάδη. Έχει εργαστεί στην τηλεόραση παρουσιάζοντας τις Μουσικές συναντήσεις στη ΝΕΤ και παίζοντας σε δραματικές σειρές στον ANT1 και στην ET1. Τραγούδησε σε διάφορες μουσικές σκηνές και κυκλοφόρησε το πρώτο της CD Μ’ ένα ονειροπλάνο σε δικούς της στίχους και μουσική. Στον τελευταίο δίσκο του Στέλιου Καζαντζίδη Τραγουδώ συμμετείχε γράφοντας στίχους στο τραγούδι «Σήμερα». Έπαιξε στο Εθνικό Θέατρο, στην Ιφιγένεια εν Αυλίδι, σε σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου. Συμμετείχε στο CD Αψέντι ερμηνεύοντας δύο τραγούδια.
Το 2006 κυκλοφόρησε το πρώτο της νεανικό μυθιστόρημα με τίτλο Musicarton – Ο Ρωμανός και το μυστήριο της Ονειρίας από τις εκδόσεις Ηλιοτρόπιο.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ GEMA: Σπευσίππου 1, 106 75 Αθήνα,
τηλ.: 210- 7258350, fax: 210- 7222072, e-mail: info@gemapublicatios.gr, www.gemapublications.gr

Remi Live

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου, 22:00
Live

Remi Live Ο τραγουδοποιός Remi σε μια ακόμη δυναμική FULL BAND εμφάνιση. Η ατμόσφαιρα της μουσικής του δρόμου και οι ιστορίες υπο αφήγηση σε συνδυασμό με folk, rock n roll και country μελωδίες. Θα παρουσιαστούν τραγούδια από τα album "Street serenade”, "The gospel of the road” καθώς και κάποια δείγματα από την Τρίτη δισκογραφική δουλειά που ετοιμάζεται με τίτλο "The road not taken”.
Μέχρι σήμερα ο REMI έχει εμφανιστεί σε πολλές μουσικές σκηνές και live stages της Ελλάδας και της Ευρώπης. Έχει κυκλοφορήσει δύο album, έχει γυρίσει ένα μουσικό video clip καθώς και τρία documentaries.
Άγγελος Κυπριανός(Remi): Φωνή, Κιθάρα.
Ηλιάνα Κορέτση: Βιολοντσέλλο, φωνή.
Δώρα Θανοπούλου: Ακορντεόν, πιάνο.
Βαγγέλης Κορακάς: Τύμπανα.
Μάκης Καφετζιδάκης: Μπάσο.
Είσοδος: 3€

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ "Η ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΣΒΟΥΡΑ"

ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ;
ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΤΗΣ «ΠΟΛΥΧΡΩΜΗΣ ΣΒΟΥΡΑΣ»

Επίλεξε όποιες λέξεις θέλεις από τις παρακάτω, συμπλήρωσε και με δικές σου και στείλε μας το δικό σου τετράστιχο.
Γίνε κι εσύ ένας από τους συνδημιουργούς του τραγουδιού για το βιβλίο του Κώστα Αρκουδέα
με τίτλο:
«Η ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΣΒΟΥΡΑ»
Τα τετράστιχα πρέπει να έχουν ρίμα μεταξύ τους και να σχετίζονται με την παρακάτω περίληψη της ιστορίας, από το βιβλίο. Θα πρέπει να σταλούν στο email: anna@agyra.gr έως τις 19 Φεβρουαρίου.
«Ο μικρός Αλέξης ανεβαίνει στη σοφίτα που ζούσε ο παππούς του. Εκεί, μέσα σε ένα σεντούκι γεμάτο παιχνίδια, ανακαλύπτει μια χρωματιστή σβούρα.
Όταν την παίρνει στα χέρια του, η σβούρα λάμπει και σκορπίζει γύρω της χρώματα.
Ο Αλέξης γίνεται πολύχρωμος.
Το ίδιο συμβαίνει και με όποιον έρχεται σε επαφή με την πολύχρωμη σβούρα.
Αυτό που πρόκειται να ακολουθήσει θα αλλάξει τη διάθεση του σπιτιού του, του σχολείου του, της πόλης του, αλλά και του κόσμου όλου.
Η ιστορία μιλάει για τη μεταδοτική δύναμη της αισιοδοξίας και τη ματιά των παιδιών που βλέπουν έναν κόσμο πιο όμορφο, πιο ζωντανό και πιο λαμπερό από εκείνον που αντιλαμβάνονται οι μεγάλοι».
Το τελικό τραγούδι θα διαμορφωθεί από τις εκδόσεις ΑΓΚΥΡΑ και από τον συγγραφέα. Συνολικά θα έχει 4 κουπλέ και 1 ρεφρέν. Η παρουσίαση του τραγουδιού και η βράβευση των νικητών θα γίνει στις 2 Μαρτίου, στις 11:00 π.μ. στον ΑΓΚΥΡΑ Πολυχώρο, Σόλωνος 124 & Εμμ. Μπενάκη.
Οι 5 δημιουργοί που τα τετράστιχά τους θα χρησιμοποιηθούν στο τελικό τραγούδι, θα κερδίσουν το βιβλίο του Κώστα Αρκουδέα με τίτλο «Η Πολύχρωμη σβούρα», με προσωπική αφιέρωσή του, καθώς και 5 ακόμα βιβλία των εκδόσεων ΑΓΚΥΡΑ. Τα ονόματά τους θα ανακοινωθούν στο επίσημο site των εκδόσεων μας.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα παιδιά, ηλικίας από 6 έως 9 ετών.
ΛΕΞΕΙΣ:
ΚΑΚΟΚΕΦΟΣ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΟΝΕΙΡΑ ΑΓΑΠΗ ΦΩΣ ΓΚΡΙΖΟ ΤΡΟΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣΧΑΡΑ ΕΥΘΥΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΑΝΕΜΕΛΙΑ
ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΣΤΕΓΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΖΕΣΤΗ
ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
Πάρε μολύβι και χαρτί και ξεκίνα!!!!!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΕΓΑΚΗΣ "ΣΑΝ ΜΑΧΑΙΡΙ" ΝΕΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ-ΝEA ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΕΓΑΚΗΣ
"ΣΑΝ ΜΑΧΑΙΡΙ"
ΝΕΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ - ΝEA ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ!

YOUTUBE VIDEO : http://youtu.be/_MhVVjzRGOE
Στέλιος Λεγάκης “Σαν Μαχαίρι”
Ένας νεαρός και ταλαντούχος συνθέτης και ερμηνευτής έρχεται κοντά μας δισκογραφικά για να μας ταξιδέψει με τις μουσικές του!
Ο λόγος για τον μόλις 15 ετών Στέλιο Λεγάκη που πριν ακόμα ξεκινήσει την μουσική του καριέρα έχει στο ενεργητικό του ήδη μια μεγάλη διάκριση και την αγάπη του κοινού! Φέροντας βαθιά εσωτερικά φορτία ο Στέλιος Λεγάκης βρίσκει στη μουσική τη διέξοδο για να εκφράσει τα συναισθήματα του!
To πρώτο του τραγούδι εμπνευσμένο από… «ψυχής» με τίτλο “Σαν Μαχαίρι” σε μουσική του Στέλιου Λεγάκη , στίχους από τον ίδιο και την καταξιωμένη στιχουργό Βίκυ Γεροθόδωρου , παραγωγή από τον Soumka και μαζί με τα φωνητικά από τη Μαντώ, κυκλοφορεί και κόβει …« Σαν Μαχαίρι» από την Panik Records.
Η ερμηνεία του διακρίνεται από μια καθαρότητα και μία ειλικρίνεια που σε συνδυασμό με την χρωματισμένη φωνή του και τους μελωδικούς ήχους της κιθάρας είναι αδύνατον να μην "αγγίξει" όποιον ακούσει ..
Στέλιος Λεγάκης “Σαν Μαχαίρι” κυκλοφορεί από τη Panik Records, την εταιρεία που συνεχίζει να στηρίζει πρωτοποριακούς δημιουργούς και να προτείνει νέους καλλιτέχνες!






Μουσικές παραστάσεις στον ΙΑΝΟ

ALEX LEON feat. GIORGINA "ANGEL"

ALEX LEON feat. GIORGINA "ANGEL"
Μια ξεχωριστή πρόταση κυκλοφορεί και τιτλοφορείται με το όνομα του παραγωγού που έχει υπογράψει όλες τις μεγάλες επιτυχίες των τελευταίων ετών.
"Angel" από τον Alex Leon με την μοναδική ερμηνεία της Giorgina!
O Alex Leon είναι ο παραγωγός που "κρύβεται" πίσω από όλα τα τραγούδια που εκτοξεύτηκαν στην κορυφή των charts τα τελευταία χρόνια και που εμπιστεύονται όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες της χώρας μας, μεταξύ των οποίων οι Έλενα Παπαρίζου, Σάκης Ρουβάς, Άννα Βίσση, Κώστας Μαρτάκης, Ελένη Φουρέιρα, Μηδενιστής, Demy. Ασχολείται χρόνια πειραματιζόμενος με τους ήχους και τις μελωδίες και εξελίσσει κάθε τραγούδι σε υπέρ-παραγωγή ρυθμών και ενορχήστρωσης.
Ο Alex Leon πλέον μας παρουσιάζει, ο ίδιος, τη νέα του δημιουργία και επιλέγει τη πολύ ιδιαίτερη χροιά και ερμηνεία της Giorgina για να δώσει υπόσταση στο τραγούδι που συνδυάζει τον ηλεκτρονικό ήχο, τα ethnic στοιχεία και το dubstep ρυθμό σε μια dance , καθηλωτική παραγωγή έτοιμη να κατακτήσει το κοινό!
Υποψήφιοι, με τη ξεχωριστή τους πρόταση για να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο διαγωνισμό της Eurovision οι Alex Leon & Giorgina είναι εδώ με ότι πιο καινοτόμο στη μουσική!
Alex Leon feat. Giorgina "Angel", κυκλοφορεί απο τη Panik Records, την εταιρεία που προτείνει πρωτοποριακές τάσεις στη μουσική!
Alex Leon feat. Giorgina "Angel"
Youtube: http://youtu.be/KfYHr6qyQSo

Γιάννης Μηλιώκας - Greco Mascara & Για το καλό μου